diumenge, 21 de setembre del 2014

El misteri de l'espantaocells adormit

El misteri de l'espantaocells adormit ha sigut per a mi el vuitè llibre que m'he llegit de la col·lecció de la formiga groga. L'ha escrit en Joan de Déu Prats i les il·lustracions, que són molt divertides, les ha fet en Lluïssot.

Per cert, la meva germana gran, quan era més petita, va llegir un altre llibre d'en Joan de Déu Prats que es titula: Fricandó; i diu que l'hi va agradar molt.

Els personatges d'El misteri de l'espantaocells adormit són animals que parlen i la història, com diu el títol, un misteri una mica especial. Em sembla una combinació molt interessant, ja que mai havia llegit un llibre que combinés aquestes dues coses.

El protagonista d'El misteri de l'espantaocells adormit és un esquirol que es dedica a investigar (és detectiu) però fa molt de temps que no li encarreguen un cas, fins que un dia un cuc de terra li explica que ha desaparegut el cor de l'espantaocells. L'esquirol es posa molt content perquè per fi té un cas per a resoldre i alhora molt seriós perquè ha de buscar el culpable de que l'espantaocells estigui adormit. La resta de la història, que és molt interessant, no us la vull explicar perquè si us llegiu el llibre pugueu gaudir del final del misteri, tant com ho he fet jo.

A mi aquest llibre m'ha agradat molt: us el recomano!!! ; )


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada